Głównym naszym celem jest usatysfakcjonowanie Państwa naszymi usługami. Jeśli kiedykolwiek zdarzy się, że nie będziecie Państwo zadowoleni z wykonanej przez nas usługi lub choćby z jej części, bardzo prosimy o informację.

Wszelkie sugestie są dla nas cenne i pozwalają na stałe podnoszenie standardu świadczonych przez nas usług.

  • Udostępnianie danych osobowych przez Klientów jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom trzecim.
  • Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych.
  • Jeżeli planują Państwo skorzystać z zabiegów, warto zadzwonić kilka dni wcześniej i zarezerwować najdogodniejszy dla Państwa czas.
  • Prosimy o przybycie 15 minut przed rozpoczęciem zabiegu, aby mieć czas na przebranie się, podanie informacji o stanie zdrowia oraz rozmowę z osoba wykonującą zabieg.
  • Należy poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych, alergiach, urazach, o ciąży, o przebytych chorobach, zażywanych lekach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu.
  • Panom planującym zabiegi na twarz zaleca się golenie na co najmniej 4 godziny przed zabiegiem w celu uniknięcia podrażnienia skóry.
  • Panie, które zaplanowały zabiegi na ciało powinny wykonać depilację najpóźniej dobę przed zamówionym masażem, maską lub peelingiem.
  • Należy ograniczyć intensywność korzystania z kąpieli słonecznych bezpośrednio przed i po zabiegu.
  • Na 2 godziny przed zabiegami nie należy spożywać obfitych posiłków.
  • W razie Państwa spóźnienia, czas zabiegu zostanie skrócony, a Państwo zostaną obciążeni pełnym kosztem zabiegu
  • Prosimy, by anulacji dokonywać minimum 6 godzin przed czasem rozpoczęcia zabiegu.  Anulacje w czasie krótszym niż 6 godzin będą jednoznaczne z uznaniem wizyty jako zrealizowanej bez możliwości ubiegania się o zwrot wartości zabiegu. Zabieg wykupiony w pakiecie zostanie uznany za wykonany.
  • Vanilla Sky Sun&Spa zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi, jeśli Klient spóźni się więcej niż 15 minut. Zabieg w tym przypadku zostanie uznany za wykonany bez możliwości ubiegania się o zwrot wartości zabiegu.
  • W przypadku gdy Klient  trzykrotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy rezerwacji kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zapłaty zaliczki w wysokości 50% wartości zabiegu, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie.
  • W przypadku niewłaściwego zachowania zastrzegamy sobie prawo do przerwania zabiegu i obciążenia Klienta pełną odpłatnością.
  • Dzieci do lat 16 mogą korzystać z usług Salonu za zgodą lub w obecności Opiekunów.
  • Jeśli mają Państwo wątpliwości lub pytania dotyczące zabiegu, w każdym momencie można zwrócić się o wyjaśnienie do osoby wykonującej zabieg. Prosimy poinformować nas o swoich preferencjach lub obawach.
  • Po zabiegach zachęcamy naszych Gości do podzielenia się swoimi wrażeniami.